Eurocash z nowym pomysłem na 1minute. Innowacje mają przyciągnąć młodych

Autor: www.dlahandlu.pl 26 września 2016 17:19

Eurocash z nowym pomysłem na 1minute. Innowacje mają przyciągnąć młodych fot. materiały prasowe Eurocash

Eurocash przygotowało nowy koncept dla placówek z logo 1 minute. Sklepy mają działać w formule convenience - z asortymentem ready to eat, ready to drink, ready to cook. Na razie firma testuje koncept w 9 placówkach w największych miastach w Polsce.

Oferta sklepów ma się opierać o porcjowane propozycje na posiłki na śniadanie, lunch, obiad i kolację, w tym na kawie, sokach, kanapkach, frytkach belgijskich, hot-dogach, kurczakach z rożna i zupach i łatwych do odgrzania porcjach obiadowych. Sklepy mają być prowadzone w formule franczyzowej. - Moglibyśmy bez problemu otworzyć 500-1000 sklepów własnych 1 minute, ale wolimy to robić w formule partnerstwa franczyzowego. Działając w detalu wykorzystujemy pewne synergie z hurtem, ale zawsze działamy na rzecz naszych klientów - niezależnych sklepów - a nie przeciwko nim - skomentował Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash. Jak zaznaczył koncept nowego sklepu 1 minute został stworzony od zera włącznie z ofertą produktową

Eurocash inwestuje w nowoczesne koncepty takie jak 1 minute czy drogerie Kontigo, aby przyciągnąć w ten sposób do biznesu młode pokolenie przedsiębiorców, które przejmuje sklepy od swoich rodziców.

Przypomnijmy, 19 czerwca 2014 roku spółka zależna od Eurocash - Eurocash Convenience zawarła z HDS Polska oraz spółką Relay Duo umowę franczyzową na podstawie której ECC będzie miał prawo do wykorzystywania znaku towarowego „1minute" do rozwoju na terenie Polski sieci sklepów detalicznych pod marką „1minute" zgodnej z koncepcją sklepu opracowaną przez HDS i wykorzystywaną w blisko 70 sklepach pod tym szyldem.

Nabycie kontroli nad spółką prowadzącą sieć sklepów pod marką „Inmedio" oraz zawarcie umowy franczyzowej na rozwój sieci 1minute stanowiło kolejny element polityki akwizycyjnej Grupy Eurocash - umożliwiło rozwój Grupy w segmencie convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek 2016-09-28 08:32:05

    Odgrzewany komplet, media pisaly o tym już lata temu, a wciąż widac tylko sklepy testowe. Coś chyba nie tak idzie z rozwojem konceptu.

  • bercik 2016-09-27 20:34:16

    Oczywiscie ze ec nie swoich sklepow bo woli cale ryzyko i konsekwencje xa niepowodzenie zwalic na franczyzobiorow ktorym zawsze obiecuje sie zlote gory a na koncu wypisyje sie weksel do splacenia zobowiazan wobec ec jak pomysl nie wypali.... oto cala prawda wszystkich tych innowacji wprowadzanych przez ec!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,61

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.