Firma Grycan chce rozwijać sieć lodziarni, także poprzez franczyzę

Autor: www.dlahandlu.pl 26 marca 2014 16:26

Firma Grycan chce rozwijać sieć lodziarni, także poprzez franczyzę

W 2004 roku Elżbieta i Zbigniew Grycanowie rozpoczęli nowy rozdział w swym biznesowym życiu - wprowadzili na rynek firmowaną własnym nazwiskiem markę: Grycan - Lody od Pokoleń. Dziś pod tym szyldem działa ponad 120 lokali, które tworzą największą w Polsce i jedną z największych w Europie rodzinnych sieci lodziarnio-kawiarni. Frma planuje dalszy rozwój w Polsce oraz poza jej granicami.

Przełomowym dniem biznesowej historii Elżbiety i Zbigniewa Grycanów był 15 sierpnia 2004 roku. W tym dniu należąca do nich od kilkudziesięciu lat lodziarnia przy ulicy Puławskiej 11 w Warszawie zmieniła szyld i zaczęła sprzedawać autorskie lody pod marką Grycan - Lody od pokoleń. Tak powstała pierwsza lodziarnia sieci, którą Elżbieta i Zbigniew Grycanowie zarządzają wspólnie z córką Małgorzatą.

W myśl konsekwentnie realizowanej strategii, firma utrzymuje wysoki poziom tempa rozwoju, otwierając każdego roku lodziarnie w popularnych galeriach handlowych i centralnych punktach największych miast. W 2013 roku sieć powiększyła się o 15 lokali.

Plany rozwoju firmy zakładają zachowanie dynamiki wzrostu na dotychczasowym poziomie i kolejne otwarcia od kilku do kilkunastu lodziarni rocznie. Na mapie inwestycji Elżbiety, Zbigniewa i Małgorzaty Grycanów pojawiają się zarówno lokale wzmacniające obecność i dostępność marki w największych miastach Polski, jak i otwarcia w mniejszych miejscowościach, takich jak Siedlce i Kalisz, gdzie Lodziarnie Firmowe rozpoczęły działalność w ostatnim miesiącu.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest również liderem polskiego rynku lodów familijnych premium we wszystkich formatach sklepów rynku detalicznego - od wielkopowierzchniowych aż po najmniejsze sklepy osiedlowe. W portfolio marki znajdują się lody w opakowaniach 900/1100 ml, 500 ml oraz 150 ml (tzw. porcyjka).

- Naszym celem w pierwszych latach działalności firmy w Polsce było zbudowanie silnej pozycji marki na rynku polskim i zaoferowanie polskiemu konsumentowi lodów w najlepszym wydaniu, z najlepszych składników, według rodzinnych receptur i technologii. Wierzymy, że nadszedł dobry moment, aby wykonać podobną pracę na innych rynkach - przyznaje Zbigniew Grycan.
- Rozwijamy współpracę w obszarze rynku detalicznego z naszymi partnerami w Niemczech oraz Chinach. Testy przeprowadzone na tych rynkach w roku 2013 potwierdziły duży potencjał dla marki i naszych produktów. W kwietniu marka Grycan - Lody od pokoleń będzie obecna na dużych targach lodów w Chinach. Ponadto, jeszcze w tym roku wspólnie z wybranymi partnerami biznesowymi planujemy przetestować kilka kolejnych rynków w Europie i poza Europą - mówi Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny firmy.
Kolejnym ważnym krokiem w budowaniu zasięgu marki Grycan - Lody od pokoleń będzie uruchamianie nowych lodziarnio-kawiarni w formule franczyzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Oksana Yemelianova 2018-05-03 19:31:28

    Witam. Jaka cena franszyzy Grycan? Jaki warunki.

  • gosc 2017-03-01 16:15:30

    Super sprawa ,jezeli chodzi o uruchamianie lodziarno-kawiarni w formie franczyzy. Sama nad tym juz mysle.

    Solidna marka bedzie podpora w prowadzeniu takiej dzialalnosci.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,33

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.