Franczyzobiorca Kolportera: Samodzielne sklepy nie mają dzisiaj racji bytu

Autor: Nasz Kolporter 27 czerwca 2012 11:42

Gdy sklep znajduje się w sieci, czyli większej grupie, może liczyć na atrakcyjniejsze ceny od producentów czy pośredników. A nie ma co ukrywać, że właśnie to wpływa na zainteresowanie klientów konkretnym punktem. W dzisiejszych czasach każdy dwa razy się zastanowi, zanim zdecyduje się na zakup. Wszyscy szukają jak najciekawszych promocji i dobrych produktów za niską cenę - mówi Dariusz Zachar, właściciel firmy Bakra i franczyzobiorca Kolportera.

Jak opowiada w rozmowie z serwisem "Nasz Kolporter" Dariusz Zachar, sieć do każdego sklepu wysyła swojego menedżera, który nadzoruje prace całego zespołu. Sklepy w tej samej sieci muszą być bowiem ujednolicone, gdyż to wpływa na ocenę standardu wśród kupujących.
Jego zdaniem samodzielne sklepy nie mają dzisiaj racji bytu, ewentualnie poza osiedlowymi, prowadzonymi przez rodziny. Takie punkty potrafiły zbudować sobie tradycję, więź z mieszkańcami, którzy są przyzwyczajeni do robienia zakupów właśnie w tym miejscu. To pewnego rodzaju przywiązanie, które w dzisiejszych czasach jest bardzo cenne.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane