Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Franczyzobiorca sieci Odido: Elastyczne zaopatrzenie i marka własna to czynniki przewagi konkurencyjnej

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 4 listopada 2013 13:18

Franczyzobiorca sieci Odido: Elastyczne zaopatrzenie i marka własna to czynniki przewagi konkurencyjnej

Uważam, że w obecnych okolicznościach rynkowych właściciele takiego sklepu jak Odido mają większe szanse na utrzymanie się na rynku i stabilny rozwój. Tę szansę daje duży i wiarygodny gracz. Wśród korzyści ze współpracy wymienię takie jak: gazetka, atrakcyjnie zaplanowany sklep, możliwość korzystania z doradztwa, regularny kontakt z halą, promocje i upusty - mówi Jacek Jarzębski, właściciel 2000. sklepu Odido.

- W sieci Odido jestem od ponad kwartału. To stosunkowo krótki okres czasu, ale już obserwuję pozytywne trendy sprzedażowe. Zmienił się też wizerunek mojego sklepu, kojarzony bezpośrednio z marką budzącą zaufanie. Zmienił się na plus również asortyment i ułożenie towarów. Wcześniej szczególnie brakowało nam dobrego dostawcy, który zapewni szkolenia, doradztwo i wsparcie marketingowe. Dużym atutem jest także możliwość elastycznego zaopatrzenia oraz marka własna. Zwłaszcza, że w okolicy mamy potężną konkurencję, m.in. Carrefour, Topaz, Tesco, Biedronkę. Tym bardziej staramy się zyskać przewagę dzięki odpowiedniej jakości obsługi oraz bogatej i dobrej pod względem jakości ofercie - dodaje Jacek Jarzębski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • gosc 2016-06-10 08:38:47

    przypuszczam ze to taka sama siec jak Zabka nabijanie ludzi w butelke i zakonczenie wspolpray z dlugiem

  • kk 2013-12-07 19:34:56

    Ceny w makro porażka oprócz promocji. No ostatnio trochę obniżyli bo walczą z coraz niższą sprzedażą. A sieć odido pomyłka. TOPAZ albo PGS polecam nie ładujcie się w g.... odido

  • prowadzący sklep 2013-11-05 12:59:45

    Współpraca całkiem OK- sam prowadzę taki sklep. Gazetka średnio co dwa tygodnie. Produkty promocyjne na ok. 12% marży. Marki własne: ARO (tania) i Fine Food (średnia cena). Towar kupujesz z hali Makro, aby uzyskać rabat do 7% od ceny na półce. Jeśli korzystasz z dostawy Makro to tracisz rabat, a i ceny potrafią być wtedy wyższe. Z dostępnością produktów jest różnie0 nawet tych promocyjnych- czasami są braki, ale to się wszędzie zdarza. Opieka ze strony handlowców z Makro w porządku. Generalnie współpraca układa się pomyślnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    1,52

  • Min

    0,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.