Franczyzowy Smartshop z dopalaczami chciał sponsorować koncert

Autor: Gazeta Wyborcza 21 września 2010 15:06

Sieć sklepów z dopalaczami miała sponsorować koncert rapera O.S.T.R. w klubie studenckim Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu. Teraz od jego organizacji odcinają się wszyscy, bo nie chcą być kojarzeni z handlem dopalaczami - podaje Gazeta Wyborcza.


Koncert na otwarcie roku akademickiego miała sponsorować sieć Smartszopów, czyli sklepów handlujących tzw. dopalaczami, substancjami zawierającymi narkotyk. Na plakacie obok logo firmy widniała wiadomość, że w sosnowieckim Smartszopie sprzedawane będą bilety na wydarzenie, a jego zapowiedź znalazła się na stronie internetowej sklepu.

Bartosz Maliszewski z Asfalt Records, menedżer O.S.T.R. zapewnia, że o patronacie Smartszopu nad koncertem nic nie wiedział i stawia organizatorom ultimatum: albo usuną logo z plakatów, albo imprezy w Sosnowcu nie będzie.

Sosnowiecki sklep jest prowadzony na zasadzie franczyzy, zatem centrala nie odpowiada za jego inicjatywy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane