Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

GK Delko wypracowała prawie 9,5 mln zł zyku netto

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2016 09:23

Przychody GK Delko za trzy kwartały 2016 r. wyniosły 427 730 tys. zł w porównaniu do 373 237 tys. zł w analogicznym okresie roku 2015. Zysk na sprzedaży wyniósł 13 060 tys. zł (9 716 tys. zł zysku w 2015 r.). Zysk netto z działalności kontynuowanej to 9 498 tys. zł (6 909 tys. zł zysku w 2015 r.)

- Delko jest polską grupą kapitałową, obecną na rynku od ponad 20 lat i dającą pracę ponad 700
osobom. Mimo, że działamy w trudnym sektorze polskiego handlu hurtowego i detalicznego – rywalizując z zagranicznymi koncernami handlowymi – przechodzimy kolejne etapy i rozwijamy
się. Po trzech kwartałach tego roku sprzedaż wzrosła o 14,6% w stosunku do analogicznego okresu
roku poprzedniego. Zysk netto przypadający naszym akcjonariuszom urósł o 37,5% i wynosi 1,59 zł na akcję. Sprzedajemy w dużej części produkty polskich fabryk, często niedostępne w zachodnich sieciach supermarketów. Sprzedaż ta rośnie. W ten sposób dajemy pracę polskim pracownikom i wspieramy polski biznes. Nasi odbiorcy to ponad 20 tys. sklepów – głównie małych i średnich polskich firm,często rodzinnych.W poprzednim roku zapłaciliśmy łącznie blisko 7 mln zł w formie podatków i składek do budżetu państwa, nie licząc podatku od towarów i usług. Będziemy nadal rozwijać się poprzez inwestycje i rozwój organiczny. Mimo różnych przeciwności, mimo planów dodatkowego opodatkowania naszej branży – będziemy realnie swoją pracą wspierać rodzimy biznes. Mimo, że sytuacja na polskiej giełdzie jest trudna, tutaj też widzimy perspektywy na przyszłość .Akcje Delko, w które zainwestowaliście, na przestrzeni ostatnich czterech lat podrożały o 340%. Liczymy, że to nie koniec wzrostów. Postaramy się również w tym roku wypłacić dywidendę, aby Wasza inwestycja dawała jak co roku kupon dochodowy - komentuje zarząd firmy.

Firma rozwija projekt franczyzowy pod szyldem Blue Stop – wg stanu na 14 listopada w sieci funkcjonowało 337 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.