GK Specjał na VIII FRSiH: Dzięki franczyzie poznajemy i rozumiemy konsumentów
- Mamy dwie grupy klientów: jedna to właściciele sklepów, czyli relacja b2b. Tu poznanie klienta jest zadaniem prostszym, bo mamy z nimi bieżący kontakt, rozmawiamy, reagujemy na zmiany. Poznanie konsumenta detalicznego jest dużo trudniejsze - mówił Marek Wesołowski, wiceprezes GK Specjał na sesji " "20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel", która odbyła się w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
- Jak poznać konsumenta detalicznego? Co nam pomaga? Sami nie prowadzimy sklepów, ale organizujemy sieci franczyzowe. Dajemy detalistom to, co mają duże sieci – logistykę, marketing, technologie, silę zakupową. A na miejscu jest ten, kto prowadzi biznes. Właściciel sklepu ma kontakt z klientem, rozumie go, modyfikuje działania pod kątem jego oczekiwań, jest elastyczny. To dla nas źródło ogromnej wiedzy. Nie trzeba przeprowadzać audytów, bo właściciel może sam szybko zareagować i rozwiązać konkretny problem. To przewaga franczyz – poznajemy i rozumiemy konsumenta - mówił Marek Wesołowski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej