GK Specjał na VIII FRSiH: Dzięki franczyzie poznajemy i rozumiemy konsumentów

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2015 19:01

- Mamy dwie grupy klientów: jedna to właściciele sklepów, czyli relacja b2b. Tu poznanie klienta jest zadaniem prostszym, bo mamy z nimi bieżący kontakt, rozmawiamy, reagujemy na zmiany. Poznanie konsumenta detalicznego jest dużo trudniejsze - mówił Marek Wesołowski, wiceprezes GK Specjał na sesji " "20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel", która odbyła się w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Jak poznać konsumenta detalicznego? Co nam pomaga? Sami nie prowadzimy sklepów, ale organizujemy sieci franczyzowe. Dajemy detalistom to, co mają duże sieci – logistykę, marketing, technologie, silę zakupową. A na miejscu jest ten, kto prowadzi biznes. Właściciel sklepu ma kontakt z klientem, rozumie go, modyfikuje działania pod kątem jego oczekiwań, jest elastyczny. To dla nas źródło ogromnej wiedzy. Nie trzeba przeprowadzać audytów, bo właściciel może sam szybko zareagować i rozwiązać konkretny problem. To przewaga franczyz – poznajemy i rozumiemy konsumenta - mówił Marek Wesołowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    3,23

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.