Grand Cru planuje rozwój sieci Dobre Wina
Spółka Grand Cru, operator sieci Dobre Wina, nie zamierza zwinąć działalności. Wręcz przeciwnie - firma po okresie kłopotów i restrukturyzacji wychodzi na prostą - informuje serwis franczyzawpolsce.pl.
Franczyzawpolsce.pl przypomna, że spółka odnotowała straty w poprzednich latach i w ostatnim roku bilansowym (01.10-30.09), ale podjęła działania, które uchroniły ją od niewypłacalności i utraty płynności. Spółka wdrożyła plan działań marketingowych, który pozwolił na osiągnięcie przyrostu sprzedaży. Jak mówi portalowi FranczyzawPolsce.pl Włodzimierz Przybylski, dyrektor rozwoju sieci, firma jest w trakcie realizowania programów, które przynoszą zyskowność w kolejnych latach.
Zawirowania były pochodną wycofania kredytowania bankowego w wysokości 1,2 mln zł. Grand Cru spłaciła już zadłużenie i uniknęła niewypłacalności. Teraz działa normalnie, prowadząc sprzedaż w 24 sklepach - 4 własnych, 4 agencyjnych i 16 franczyzowych.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Nd 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- Nd 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł