Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Grupa Ambra wstrzymuje rozwój sklepów Centrum Wina

www.portalspozywczy.pl 17 lutego 2015 11:32

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win, na razie zaprzestaje rozwijać sieć sklepów winiarskich Centrum Wina i chce wykorzystać potencjał sprzedaży internetowej.

- Mamy około 25 sklepów Centrum Wina i chcemy teraz łączyć potencjał winezja.pl z naszą bazą klientów Kocham Wino - mówi Robert Ogór, prezes Grupy Ambra.

- Chcielibyśmy więcej zarabiać w tych naszych 25 sklepach i nie myślimy o tym, żeby wyjść z tymi sklepami do mniejszych miast, tylko przez najbliższe dwa lata popracować na synergii dostarczania win do klientów przez internet - dodaje.

Jeszcze rok temu grupa zapowiadała ekspansję sklepów Centrum Wina i inwestycje w kolejne lokalizacje. Zapewniała, że nie planuje spowolnienia rozwoju. Przychody sklepów nadal nie przekraczają 10 proc. przychodów Grupy. 

Centrum Wina to największa w Polsce sieć specjalistycznych sklepów winiarskich i integralna część Grupy Ambra, która jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej.

Centrum Wina powstało 15 lat temu i jest największym importerem wina w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 1000 gatunków win w różnych przedziałach cenowych z 50 najważniejszych regionów winiarskich z całego świata od ponad 100 wyselekcjonowanych dostawców.

Na koniec 2014 roku dług netto Grupy Ambra wynosił ponad 100 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.