Grupa Eurocash wprowadza aplikacje moblilne dla sprzedawców

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2017 14:48

Eurocash przygotował innowacyjne aplikacje mobilne dla sprzedawców, które mają pomóc w sprzedaży. Partnerem Eurocash przy tym projekcie została Grupa Żywiec.

Z danych Nielsen przygotowywanych dla Grupy Eurocash wynika, że aż dwie trzecie Polaków kupuje piwo w małych, lokalnych sklepach. To właśnie małe sklepy są najbardziej narażone na wahania nastrojów konsumenckich. Często mają mniejsze możliwości organizacji promocji bez ponoszenia strat, trudniej im również oferować pełen wachlarz produktów w konkurencyjnych cenach.

Z tym stwierdzeniem nie zgadza się Grupa Eurocash, która postanowiła stworzyć narzędzia wspierające sprzedaż, które będą skuteczne, innowacyjne, a jednocześnie maksymalnie proste i szybkie w obsłudze. Tak powstała P@ka Lidera - zestaw trzech bezpłatnych aplikacji, dzięki którym - bez względu na aurę i temperaturę za oknem - można skutecznie podkręcać zainteresowanie klientów i obroty.

- Nie trzeba być analitykiem rynku, by wiedzieć, że nic tak dobrze nie sprzedaje towaru jak atrakcyjna i promocyjna cena. Jednak aby móc kusić promocjami i przyciągać konsumentów, trzeba najpierw skutecznie informować o nich. Sieci handlowe, by promować swoje oferty, każdego dnia inwestują w reklamę bajońskie sumy. Aplikacje P@ki Lidera - Drinco i Kreator Gazetek pozwalają dokładnie na to samo, ale na miarę potrzeb detalistów. Prosto, szybko, bez zbędnych kosztów i bezpośrednio do konsumenta -  tłumaczy Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu i rozwoju sprzedaży Eurocash Alkohole.

Narzędzia P@ki Lidera to nie tylko wsparcie sprzedaży dla detalistów, ale również alternatywna forma reklamy i promocji dla producentów. Dzięki nim mogą dotrzeć ze swoją ofertą - zarówno z nowościami, jak i obniżkami cen - do konsumentów, jak i osób odpowiedzialnych za zakupy w sklepach spożywczych.

- Doceniliśmy potencjał drzemiący w projekcie P@ka Lidera. Naszym zdaniem to nie tylko ciekawe narzędzie marketingu mobilnego, który wcześniej niż później na dobre podbije rynek. To aplikacje, które pozwalają niewielkim sklepom na bycie konkurencyjnym i walczyć o klientów na równych zasadach - komentuje decyzję Grupy Żywiec o udziale w projekcie przy tworzeniu P@ki Lidera Marcin Ruciński, kierownik ds. klientów kluczowych.

Platforma Drinco przeznaczona jest zarówno dla właścicieli sklepów, jak i dla konsumentów. Pierwsi z nich wybierają i udostępniają kupony promocyjne, drudzy –  korzystając z aplikacji mobilnej realizują zakupy w lokalnych sklepach. Dodatkowo, za każdy zakup z kuponem Drinco, właściciele otrzymują dopłatę w postaci retrorabatu.

Z kolei Kreator Gazetek to narzędzie do samodzielnego projektowania gazetek i plakatów. Przedsiębiorcy korzystający z Kreatora wybierają odpowiadający im szablon graficzny oraz dodają produkty, które chcą promować. Plik z własnymi materiałami reklamowymi  można pobrać jako pdf lub przesłać do drukarni. Gazetki i plakaty w ciągu kilku dni zostaną dostarczane do sklepu przesyłką kurierską.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.