Grupa Metro: Oferta dla HoReCa i wsparcie innowacji technologicznych

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2018 11:13

Grupa Metro: Oferta dla HoReCa i wsparcie innowacji technologicznych Fot. Metro AG

Grupa Metro w ostatnim roku konsekwentnie realizowała swoją strategię, w ramach której kładzie silny nacisk na rozwój oferty dla sektora HoReCa. Grupa w grudniu poinformowała, że uruchamia cyfrową platformę dla sektora hotelarskiego. Firma wspiera też innowacje technologiczne i projekty typu start-up.

Przykładem jest pilotażowy projekt METROpolitan, w ramach którego 500 restauracji w Berlinie, Mediolanie, Paryżu, Barcelonie i Wiedniu przetestowało cyfrowe rozwiązania opracowane przez startupy pod kątem ich przydatności do codziennego użytku. Za projekt Metro AG otrzymało nagrodę "Europe's Corporate Startup Stars" 2017.

- Program METROpolitan jest skutecznym narzędziem, które pozwala nam oceniać rozwiązania cyfrowe z perspektywy klienta - mówi Tim Kruppe, dyrektor ds. cyfrowych projektów HORECA.digital, spółki zależnej Metro. – Pierwsze rezultaty pokazują, że rozwiązania cyfrowe znacznie poprawiają funkcjonowanie gastronomii, na przykład zauważyliśmy wzrost sprzedaży o około 10 procent, a klienci mogą zaoszczędzić od jednej do trzech godzin dziennie – dodaje.

W grudniu firma poinformowała, że uruchamia cyfrową platformę dla sektora hotelarskiego, oferującą cyfrowe narzędzia, porady i wsparcie, a także platformę do dialogu i dzielenia się spostrzeżeniami. Na razie projekt dotyczy rynków: niemieckiego i francuskiego, gdzie Platforma już posiada 15 000 aktywnych użytkowników, ale do 2020 roku Metro chce poprzez platformę wspierać pół miliona restauratorów w Europie. W tym roku spółka zamierza rozpocząć wdrażanie w 13 krajach darmowych rozwiązań cyfrowych oferujących wartość dodaną restauratorom i ich firmom.

Od 2015 roku działa METRO Accelerator, program pod patronatem Metro, wspierany przez Techstars. Projekt ma za zadanie wspierać międzynarodowe zespoły start-upowe w opracowywaniu rozwiązań cyfrowych i składa się z dwóch wersji - jedna koncentruje się na rozwiązaniach dla hoteli, restauracji i cateringu, natomiast druga wersja programu skierowana jest do branży detalicznej. W ramach pierwszej edycji programu, która zakończyła się 5 września 2017 r. wsparto przedsięwzięcia oferujące rozwiązania dla detalu, w tym Sensei, start-up opracowujący precyzyjne oceny i analizy detaliczne w oparciu o istniejące materiały z kamer wideo, czy ustSnap, kompleksowe rozwiązanie dla marek FMCG do zarządzania i prowadzenia kampanii promocyjnych. Obecnie trwa nabór wniosków do kolejnego programu, wnioski przyjmowane są do 2 lutego tego roku.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.