Grupa Metro wesprze rozwiązania cyfrowe dla kiosków i małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2017 12:45

Grupa Metro wesprze rozwiązania cyfrowe dla kiosków i małych sklepów Fot. za Metro Group

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem programu ,,METRO Accelerator powered by Techstars” jest wsparcie rozwoju innowacyjnych rozwiązań, mogących usprawnić procesy biznesowe w handlu detalicznym. Każda z dziesięciu wybranych do programu firm otrzyma ofertę inwestycyjną wartą 120 000 euro. Aplikacje do programu można składać do 12 marca 2017 roku.

Więcej tutajProgram „METRO Accelerator for Retail powered by Techstars” uzupełnia działający od dwóch lat program akceleracyjny dla rozwiązań cyfrowych adresowanych do sektora Horeca (hoteli, restauracji oraz usług cateringowych).

Nowy program rusza 12 czerwca 2017 w Berlinie. Jest on zaadresowany do start-upów oferujących innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych, które stanowią kluczową grupę kliencką METRO. Na przestrzeni trzech miesięcy programu w Berlinie doświadczeni mentorzy i eksperci będą wspierać dziesięć wyselekcjonowanych start-upów z całego świata w celu ulepszenia ich modelu biznesowego oraz zaistnienia na rynku. Program „METRO Accelerator for Retail powered by Techstars” jest pierwszych akceleratorem, który w usystematyzowany sposób promuje rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych (B2B2C).

Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową. Poszukiwane aplikacje cyfrowe mają zapewnić przyszłe sukcesy klientom METRO. Poszukiwane są rozwiązania dla kiosków, lokalnych sklepów detalicznych, stacji paliw, sklepów z dostawą, jak również dla franczyzowych sieci detalicznych.

 – Rdzeniem naszej strategii jest wsparcie naszych klientów w uzyskiwaniu lepszych wyników biznesowych. W działaniach takich coraz ważniejszą rolę odgrywają rozwiązania cyfrowe. Po tym jak z sukcesem uruchomiliśmy wspólnie z firmą Techstars program METRO Accelerator dla sektora hotelarskiego i gastronomicznego czas przyszedł na kolejny krok. Jesteśmy przekonani, że niezależni przedsiębiorcy mogą odnieść znaczne korzyści z rozwiązań cyfrowych w odniesieniu do komunikacji z klientem, nowych usług, a także w zakresie samej działalności gospodarczej. To główny powód uruchomienia programu ,,METRO Accelerator for Retail”. Razem z firmą Techstars, pragniemy pomóc innowacyjnym przedsiębiorstwom skutecznie się rozwijać. W tym procesie start-upy otrzymają ogromne wsparcie, takie jak np. dostęp do ponad 100 specjalistów z branży – mówi Olaf Koch, członek zarządu grupy METRO AG.

 – Retail Accelerator jest dla nas strategicznie ważny i wysoce adekwatny dla naszych klientów. Szukamy najlepszych światowych innowacji B2B oraz B2C w sektorze detalicznym: począwszy od aplikacji rozszerzonej rzeczywistości w zakupach przyszłości poprzez rozwiązania cyfrowe dla logistyki handlu detalicznego, aż po technologiczne systemy prowadzenia sieci franczyzowych – wyjaśnia Alexander Zumdieck, dyrektor zarządzający METRO Accelerator for Retail.

Więcej informacji

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,79

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane