Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Gzella inwestuje w rozwój sieci sklepów własnych

www.portalspozywczy.pl 31 marca 2015 20:50

Aktualnie mamy ponad 200 sklepów a w ciągu roku otworzymy kolejne 100. Celem długoterminowym jest osiągnięcie poziomu 500 delikatesów w Polsce i pełne pokrycie rynku tradycyjnego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Obecnie rynek dystrybucji w branży mięsnej tworzą przede wszystkim silni gracze o ugruntowanej pozycji i mali dystrybutorzy, którzy uzupełniają dystrybucję globalną. – Rynek stopniowo się zmienia. Dystrybutorzy coraz szerzej wprowadzają nowoczesne systemy zarządzania wiedzą o kliencie, powstają bazy CRM, gdzie można zarządzać profilem klienta, czy też mobilne systemy zarządzania strukturą handlową. Na tym buduje się dziś przewagi konkurencyjne – wyjaśnia Hanna Lisewska. 

Zaznacza, że jej firma wypracowała autorskie standardy rozwoju biznesu. - Zapewniamy pakiet szkoleń, dbamy o wizerunek wewnątrz i na zewnątrz sklepu tak, aby klient odczuł efekt końcowy. W naszych delikatesach ma się czuć jak w domu - podkreśla prezes Gzelli. I dodaje: - W najbliższych miesiącach będziemy inwestować przede wszystkim w rozwój sklepów własnych, ich wyposażenie na poziomie zapewniającym wysoki standard obsługi.

Więcej na portalspozyczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,60

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.