PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Gzella inwestuje w rozwój sieci sklepów własnych

www.portalspozywczy.pl 31 marca 2015 20:50

Aktualnie mamy ponad 200 sklepów a w ciągu roku otworzymy kolejne 100. Celem długoterminowym jest osiągnięcie poziomu 500 delikatesów w Polsce i pełne pokrycie rynku tradycyjnego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.

Obecnie rynek dystrybucji w branży mięsnej tworzą przede wszystkim silni gracze o ugruntowanej pozycji i mali dystrybutorzy, którzy uzupełniają dystrybucję globalną. – Rynek stopniowo się zmienia. Dystrybutorzy coraz szerzej wprowadzają nowoczesne systemy zarządzania wiedzą o kliencie, powstają bazy CRM, gdzie można zarządzać profilem klienta, czy też mobilne systemy zarządzania strukturą handlową. Na tym buduje się dziś przewagi konkurencyjne – wyjaśnia Hanna Lisewska. 

Zaznacza, że jej firma wypracowała autorskie standardy rozwoju biznesu. - Zapewniamy pakiet szkoleń, dbamy o wizerunek wewnątrz i na zewnątrz sklepu tak, aby klient odczuł efekt końcowy. W naszych delikatesach ma się czuć jak w domu - podkreśla prezes Gzelli. I dodaje: - W najbliższych miesiącach będziemy inwestować przede wszystkim w rozwój sklepów własnych, ich wyposażenie na poziomie zapewniającym wysoki standard obsługi.

Więcej na portalspozyczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,29

  • Śr

    1,65

  • Min

    1,16

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane