Gzella modyfikuje format sklepów

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2015 15:48

Gzella modyfikuje format sklepów

Gzella na przestrzeni ostatnich dwóch kwartałów wzmocniła znacznie sieć sprzedaży inwestując w nowe punkty. Przyjęta strategia głębokiej penetracji rynku pokazuje dziś w wynikach, że poczynione z końcem 2014 r. założenia okazały się słuszne.

Jedynie w maju uruchomione zostało kolejne 5 nowych sklepów: w Obornikach, Gorzowie Wielkopolskim, Gdyni Kosakowo, Szczecinie i Redzie, co daje liczbę ponad 210-ciu delikatesów mięsnych w Polsce. Zakolejkowane już są następne punkty: w Szczecinie oraz w Warszawie. 

Drugie półrocze to już nie tylko rozwój sieci, ale również budowanie świadomości marki oraz modyfikacja formatu. - Wybrane lokalizacje, które będą otwierane w drugim półroczu planujemy wyposażyć w punkt gastronomiczny pod nazwą „Przystanek na gorąco”. Pilotażowo sklep z takim food cornerem funkcjonuje w Gdyni Kosakowie. To rozszerzenie funkcjonalne ma na celu nie tylko zadowolenie klienta, ale również budowanie skojarzeń dbania o jego dobre samopoczucie w miejscu dokonywania zakupów - tłumaczy Beata Zielińska z firmy Gzella.

Praca nad rozwojem jakości punktów sprzedaży to nie tylko nowe usługi, ale również nowoczesne standardy wyposażenia. Jako jedyna na rynku marka Gzella prezentuje swoje produkty w prostokątnych ladach oświetlonych tak, by zwiększyć atrakcyjność ekspozycji produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.