Handel tradycyjny może dużo zyskać na mariażu z technologią

Autor: Puls Biznesu 8 sierpnia 2018 09:28

Handel tradycyjny może dużo zyskać na mariażu z technologią Fot. Shutterstock.com

Dzięki korzystaniu z nowatorskich rozwiązań tradycyjne sklepy mogą notować wyniki sprzedaży, o jakich obecnie mogą tylko pomarzyć - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Wraz ze wzrostem znaczenia handlu elektronicznego coraz częściej mówi się o coraz mniejszej roli, a wręcz zanikaniu tradycyjnych sklepów. Klienci, sugerując się cenami, chętniej robią zakupy za pośrednictwem sieci, a e-sprzedawcy dzięki nowym technologiom coraz lepiej dopasowują ofertę do potrzeb konsumentów. Ale przedstawiciele tradycyjnego handlu nie składają broni. Korzystając z innowacyjnych rozwiązań, mogą szybko zwiększać przychody i osiągać wyniki znacznie powyżej swoich oczekiwań.

Wojciech Stramski, prezes firmy Lab4Motion mówi "Pulsowi Biznesu", że najważniejszym aspektem w handlu jest zrozumienie potrzeb klienta. Dodaje, że właściciele e-sklepów w porównaniu do tradycyjnych sprzedawców mają pod tym względem ułatwione zadanie. Korzystając chociażby z internetowych narzędzi do analizy statystyk serwisów www, mogą np. prześledzić cały proces zakupowy klienta czy przyjrzeć się wynikom działań marketingowych. Detaliści polegają zazwyczaj na swoich odczuciach z kontaktu z konsumentem.

Całość w "Pulsie Biznesu"

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,86

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.