Handlowcy wierzą swoim umiejętnościom merchandisingowym

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2010 09:55

Coraz więcej właścicieli sklepów zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób samodzielnie mogą zarządzać ułożeniem towarów na półkach, aby zwiększyć sprzedaż.

- W moim sklepie staram się być na bieżąco z merchandaisingiem. Poszukuję informacji głownie w internecie. Znam i wykorzystuję kilka zasad m.in.: czytania półki tak jak książki, czyli od lewej do prawej, od góry do dołu; układania produktów od najdroższych do najtańszych; grupowania opakowań w zależności od materiału, z którego są wykonane oraz niedopuszczanie do tego, żeby na półkach pojawiały się dziury po sprzedanym towarze - informuje właściciel sklepu z Kobyłki.
Właściciel sklepu przeważnie nie zgadza się na to, żeby towar na półkach układali przedstawiciele handlowi producenta. Przekonuje, że wie jak to
zrobić i że najlepiej zna potrzeby i przyzwyczajenia swoich klientów. - Mam świadomość, że jeśli coś ma krótki termin przydatności do spożycia, to trzeba to położyć na ladzie lub przy kasie i tam się szybko sprzeda - przekonuje handlowiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane