Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Him! International: Sieci powinny uczyć się sztuki promocji od Żabki

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 15 lipca 2016 10:34

Him! International: Sieci powinny uczyć się sztuki promocji od Żabki fot. za Żabka Polska

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Him! International wynika, że polscy klienci sklepów Żabka prawie dwukrotnie częściej poszukują promocji, niż kupujący w innych sklepach. 28 proc. respondentów twierdzi, że promocje są głównym powodem odwiedzenia sklepów Żabka, w porównaniu do 15 proc. w przypadku innych sklepów w Polsce - podał portal esmmagazine.com.

Ponadto, klienci Żabki doceniają szybkość obsługi. 20% klientów Żabki decyduje się na zakupy w tej sieci, ponieważ mogą szybko "wejść i wyjść".

- Kupujący w Żabce są "na polowaniu", co oznacza, że są mniej lojalni brandowi i bardziej otwarci na zewnętrzne bodźce - twierdzi firma Him! International. Jest to okazja dla międzynarodowych detalistów, aby czerpać inspirację z Żabki w zakresie mechanizmów promocyjnych.

Flagową akcją, która miała za zadanie przyciągnąć klientów do Żabki były wielosztuki. Od 25 września 2013 roku na klientów sieci Żabka oraz Freshmarket czekała oferta produktów, które połączone zostały w tzw. "wielosztuki". Nowa oferta nie była promocją, tylko stałym elementem oferty przygotowanej dla klientów sklepów.

Przypomnijmy, według ostatnich doniesień Mid Europa Partners przymierza się do sprzedaży sieci handlowej Żabka. Fundusz wybrał doradcę. Z informacji "Pulsu Biznesu" wynika, że wycenianą na 1 mld euro spółkę będzie sprzedawał JP Morgan. Eurocash przyznaje, że jest zainteresowany kupnem sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • TMK-k 2016-07-15 11:35:20

    ..żeby jeszcze dokupili coś z oferty stadardowej to byłby sukces ;) 🐑🐑🐑🐑

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.