Hitpol chce unowocześnić formułę programów lojalnościowych

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2010 09:54

Sieć Hipol lojalność klientów zdobywa dodatkowo poprzez organizację konkursów i loterii. Jak przyznają przedstawiciele sieci, ta formuła się sprawdza, ale firma chce w przyszłości uprościć formę wszystkich programów lojalnościowych wprowadzając dwustronną komunikację elektroniczną.

- Byłaby ona realizowana przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych i karty magnetyczne dla indywidualnych konsumentów - wyjaśnia Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku i zrzesza niezależnych przedsiębiorców, działających na zasadzie franczyzy. W zależności od
lokalizacji w ofercie sklepów znaleźć można od 3,5 do 6 tys. produktów. Do sieci należy już ponad 100 placówek. Powierzchnia sprzedaży sklepów waha się od 140 do 200 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.