Hitpol chce unowocześnić formułę programów lojalnościowych

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2010 09:54

Sieć Hipol lojalność klientów zdobywa dodatkowo poprzez organizację konkursów i loterii. Jak przyznają przedstawiciele sieci, ta formuła się sprawdza, ale firma chce w przyszłości uprościć formę wszystkich programów lojalnościowych wprowadzając dwustronną komunikację elektroniczną.

- Byłaby ona realizowana przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych i karty magnetyczne dla indywidualnych konsumentów - wyjaśnia Ewa Perenc-Gierut, dyrektor ds. handlowych sieci Hitpol.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku i zrzesza niezależnych przedsiębiorców, działających na zasadzie franczyzy. W zależności od
lokalizacji w ofercie sklepów znaleźć można od 3,5 do 6 tys. produktów. Do sieci należy już ponad 100 placówek. Powierzchnia sprzedaży sklepów waha się od 140 do 200 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane