PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Hoop Polska: W handlu tradycyjnym mamy lojalnych klientów

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2014 12:24

- Polski handel opiera się na rynku tradycyjnym i trzeba podchodzić do tego segmentu z szacunkiem. Obecne tam spółki mają właścicieli, którzy całe swoje życie przeznaczyli na rozbudowę biznesu i poświęcili temu dużo czasu. My mamy tam mocny udział i chcemy wspierać polskie małe sklepy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Martin Mateas, prezes zarządu Hoop Polska.

- Niedawno podjęli Państwo współpracę dystrybucyjną z producentem herbat Tetley i Vitax. Czy w planach jest rozwój takiej właśnie dystrybucyjnej działalności spółki?
Współpraca z Tata Global Beverages układa się na kilku poziomach. Podjęliśmy się dystrybucji herbat Tetley i Vitax do kanału tradycyjnego w kilku regionach kraju. Ponadto w Czechach Kofola produkuje herbatę mrożoną na zlecenie marki Teltey - na eksport na inne rynki. Nie zamierzamy jednak rozszerzać na razie tej współpracy.
- Czy to jest dobry pomysł aby mniejsze firmy wiązały się z tymi, które mają rozbudowaną dystrybucję? Czy obie strony mogą na tym skorzystać?
To zależy od tego czy portfolia obu firm są kompatybilne i mają podobne segmenty sprzedażowe. Jeżeli tak, to taka współpraca obniża koszty. Ostatnio wiele firm tworzy wspólne spółki dystrybucyjne. Jednak są różne modele takiej współpracy i nie wszystkie rozwiązania się opłacają.
- Wiele nowych firm zabiega o wejście do dużych sieci handlowych zapominając o rynku tradycyjnym. A przecież tam stale są perspektywy sprzedaży, mimo coraz mniejszej liczby sklepów...
W ubiegłym roku rynek tradycyjny się kurczył, ale w tym roku już rośnie. Jeżeli podzielimy rynek na tradycyjny, i nowoczesny, (w tym dyskonty, supermarkety i hipermarkety), to widać, że dyskonty bardzo rosną, supermarkety są stabilne, a hipermarkety notują spadki. Na tym tle rośnie też rynek tradycyjny. Co roku występują wahania, ale coraz bardziej wyraźne są niektóre trendy, właśnie takie jak np. spadki w hipermarketach. Każda spółka "po swojemu" układa sobie dystrybucję w różnych segmentach. Dla Hoop Polska rynek tradycyjny jest bardzo istotny i na pewno z niego nie zrezygnujemy. Mamy tam lojalnych klientów, partnerów oraz dystrybutorów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.