Hygienika chce przejąć kolejną sieć drogerii

Autor: Parkiet 3 października 2013 09:08

Od początku roku kurs Hygieniki wzrósł o 90 proc. To skutek dobrych wyników i dotychczasowego rozwoju grupy. Zarząd deklaruje, że nie spocznie na laurach. Jak wynika z informacji "Parkietu", po ubiegłorocznym przejęciu Schleckera (obecnie Dayli) spółka ostrzy sobie zęby na jeszcze jedną sieć drogerii.

Spółka nie miałaby problemów ze sfinansowaniem tego zakupu - chce współpracować z jednym z funduszy.

Niezależnie od tej transakcji, Hygienika chce odkupić pozostałe 50 proc. udziałów w Dayli. Ta transakcja jest już na finiszu. Teraz spółka ma 164 sklepy. Do końca roku sieć może się rozrosnąć do ok. 180 placówek.

Teraz Hygienika jest kojarzona przede wszystkim z produkcją artykułów higienicznych. Jednak coraz większe znaczenie zaczyna odgrywać segment handlowy. Nie jest wykluczone, że docelowo część produkcyjna pójdzie pod młotek. Analitycy szacują, że spółka mogłaby za nią zainkasować kwotę rzędu 40 mln zł. Miesiąc temu prezes Kamil Kliniewski informował, że zainteresowanych zakupem było pięciu inwestorów branżowych - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.