Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

InPost i RUCH podpisały umowę o współpracy

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 20 listopada 2013 10:17

InPost i RUCH podpisały umowę o współpracy

InPost oraz RUCH nawiązały porozumienie o współpracy. Dzięki kooperacji klienci kiosków RUCH-u będą mogli skorzystać z oferty usługi pocztowej i odebrać awizowaną przesyłkę. Odbiór będzie docelowo możliwy w 2000 własnych placówkach RUCH-u oraz około 3000 punktach partnerskich na terenie całego kraju. Usługa InPost będzie uruchamiana w poszczególnych placówkach sukcesywnie, a jednostki zostaną oznaczone logotypami InPost. Tym samym sieć InPost zostanie rozszerzona do 6700 punktów.

Dotychczas w asortymencie saloników i kiosków RUCHu znajdował się m.in. szeroki wybór tytułów prasowych, artykułów spożywczych oraz doładowań telefonicznych. Została też uruchomiona ciesząca się dużą popularnością klientów usługa „Paczka w Ruch'u". Kooperacja z InPost to pomysł na rozszerzenie oferowanej gamy usług, a tym samym powrót do tradycyjnych relacji łączących usługi kolportażu korespondencji i prasy.

- Współpraca z InPost to następny krok w kierunku rozszerzania portfolio naszych placówek o nowe usługi. Wprowadzenie usługi do naszych kiosków to przede wszystkim odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują rozwiązań, dzięki którym możliwe będzie załatwienie kilku spraw w jednym miejscu - komentuje Dariusz Stolarczyk, członek zarządu RUCH S.A.

Udostępnienie usługi odbioru awizowanych listów w salonach oraz kioskach RUCHU to również znaczące ułatwienie dla klientów InPost, którzy - poza dokonywaniem czynności pocztowych - będą mogli także skorzystać z szerokiej oferty dostępnej w placówkach dystrybutora.

- Współpraca z RUCHem to już drugie w tym roku znaczące partnerstwo InPost w kontekście rozbudowywania sieci punktów obsługi klienta w Polsce. W ostatnim czasie uruchomiliśmy pierwsze punkty w oddziałach Stefczyk Finanse, w których docelowo znajdzie się 400 Punktów Obsługi Klienta. Dotychczasowy stopień ekspansji przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania - jeszcze we wrześniu zakładaliśmy, że do końca 2013 roku uruchomionych zostanie około 2000 POK, podczas, gdy już teraz wiemy, że wynik ten uda się znacząco przewyższyć. Udostępnienie punktów InPost w salonach RUCHu pozwoli naszym klientom na załatwienie wielu spraw dzięki wizycie w jednej placówce. To właśnie wygodę odbiorców naszych usług od zawsze stawiamy na pierwszym miejscu - wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zniesmaczona 2014-03-11 16:01:12

    Listonosze In Postu powinni bardziej się przyłożyć do wykonywania swych obowiązków, bo do mnie już wielokrotnie listy nie doszły, a dokładnie chodzi o Józefów pod Otwockiem. Żałosny ten In Post, moja cierpliwość się skończyła, więc musiałam z siebie wyrzucić wszystko na słowa pisane. Mam nadzieję, że pomoże mi to.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.