Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Jak właściciele sklepów w małych miejscowościach mogą zabiegać o klienta?

Autor: Nasz Kolporter 18 czerwca 2014 10:46

– Przede wszystkim dbać o ich potrzeby. Często bywa tak, że realizujemy specjalnie zamówienia mieszkańców. Gdy słyszymy, że klient czegoś szuka, zapisujemy to i staramy się jak najszybciej ściągnąć wskazany towar do naszego sklepu. Tym zyskaliśmy szacunek u kupujących, którzy wiedzą, że mogą na nas polegać – przekonuje właścicielka firmy Initio, kontrahentka Kolportera z województwa lubelskiego.

Dbać należy jednak także o podstawowy asortyment. Ten również musi spełniać oczekiwania klientów. - Chociaż tutaj sytuacja jest dość klarowna. Największą popularnością, oprócz artykułów spożywczych, cieszą się alkohol i papierosy. Taka jest struktura małych miejscowości - przyznaje.

Firma Initio często w swoich sklepach zachęca do zakupu towarów poprzez promocję. - Przez tyle lat zdążyliśmy wyrobić sobie odpowiednie kontakty, dlatego często możemy zastosować naprawdę fajne zniżki. Stałą praktyką jest dorzucanie jednego produktu gratis. Nam się to opłaca, bo wcześniej kupujemy towary po bardzo niskiej cenie. To wymaga od nas pomysłowości i kreatywności, ale przynosi świetne rezultaty - dodaje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.