Janus chce mieć ok. 10 proc. udziału w polskim rynku

Autor: portalspozywczy.pl 27 czerwca 2011 14:18

Dystrybutor alkoholi - spółka Janus - chce osiągnąć około 10 proc. udziału w polskim rynku i myśli o zwiększaniu udziałów w rynku światowym. - Pracujemy nad produktami i markami, które będziemy chcieli skutecznie eksportować - mówi prezes spółki Grzegorz Łuczak.

- Udział w rynku zamierzamy osiągnąć około 10-cio procentowy. To dlatego, żeby być dostatecznie silni i odporni na koniunkturalne zawirowania, które co jakiś czas się zdarzają - mówi Grzegorz Łuczak.

Dodaje, że spółka nie będzie dążyć do maksymalizacji udziałów w rynku w Polsce.

- Uznajemy, że lepiej mieć w rynku światowym (wliczając w to Polskę) 0,2 albo 0,3 procent, niż sto razy większy udział w Polsce - ocenia prezes.

- Właśnie pracujemy nad produktami i markami, które będziemy chcieli skutecznie eksportować. Będą one oczywiście funkcjonować na rynku polskim, ale nie będą to alkohole mainstream-owe; a już w ogóle ekonomiczne - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,19

  • Śr

    2,82

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane