Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kampania Visa i Makro: Wzrost liczby transakcji kartami i wartości średniego koszyka

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 11:11

Uruchomiona z początkiem sierpnia br. kampania promocyjna w sieci hurtowni MAKRO, oparta o technologię ZenCard 2.0, zakończyła się sukcesem. W dni jej obowiązywania odnotowano wzrost liczby dziennych transakcji kartami i istotne zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego.

Pierwsza kampania oparta na technologii ZenCard po przejęciu przez PKO Bank Polski i integracji z systemami eService, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci hurtowni MAKRO – łącznie przyznano im 100% dostępnych w ramach promocji bonów promocyjnych.

– Współpraca z Visa i MAKRO pokazała, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie, zarówno ze strony klientów, jak i sprzedawców, na innowacyjne rozwiązania w obszarze upraszczania programów i akcji lojalnościowo-rabatowych – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard, narzędzia do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu – Kampania, którą opracowaliśmy dla Visa i MAKRO, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci – w trakcie jej trwania odnotowano znaczący wzrost transakcji kartami Visa w kwocie co najmniej 500 zł, a już od drugiego weekendu trwania akcji system ZenCard przyznawał wszystkie dostępne w dziennej puli bony. Klienci docenili możliwość natychmiastowego otrzymania potwierdzenia o przyznaniu nagrody przy kasie i szybką reakcję terminala płatniczego na ich transakcje. Jesteśmy przekonani, że kolejne planowane przez nas współprace z sieciami handlowymi oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami również zakończą się sukcesem.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard, zintegrowanej z systemami eService, trwała od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Klienci MAKRO, dokonując płatności kartą Visa za minimum 500 zł, otrzymywali z terminala wydruk upoważniający do odbioru bonu towarowego o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Bony można było odebrać w ciągu 3 dni od daty dokonania płatności, a na ich wykorzystanie klienci sieci MAKRO mają czas do końca września br.

ZenCard umożliwił stałe monitorowanie wyników kampanii w czasie rzeczywistym, co zapewniło możliwość szybkiego reagowania na zachowania klientów oraz zwiększania puli dostępnych kuponów.

 – Znaczne wzrosty transakcji kartami oraz zwiększona wartość koszyka świadczą o tym, że klienci chętnie uczestniczą w tego typu aktywnościach. Wspólna promocja i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi jest zgodne z naszą strategią budowy wizerunku nowoczesnego partnera dla małych i większych firm – wskazuje Anna Heimberger, dyrektor marketingu, Makro Polska.

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych, które działa na terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także w sklepach internetowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.