Kampania Visa i Makro: Wzrost liczby transakcji kartami i wartości średniego koszyka

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 11:11

Uruchomiona z początkiem sierpnia br. kampania promocyjna w sieci hurtowni MAKRO, oparta o technologię ZenCard 2.0, zakończyła się sukcesem. W dni jej obowiązywania odnotowano wzrost liczby dziennych transakcji kartami i istotne zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego.

Pierwsza kampania oparta na technologii ZenCard po przejęciu przez PKO Bank Polski i integracji z systemami eService, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci hurtowni MAKRO – łącznie przyznano im 100% dostępnych w ramach promocji bonów promocyjnych.

– Współpraca z Visa i MAKRO pokazała, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie, zarówno ze strony klientów, jak i sprzedawców, na innowacyjne rozwiązania w obszarze upraszczania programów i akcji lojalnościowo-rabatowych – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard, narzędzia do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu – Kampania, którą opracowaliśmy dla Visa i MAKRO, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci – w trakcie jej trwania odnotowano znaczący wzrost transakcji kartami Visa w kwocie co najmniej 500 zł, a już od drugiego weekendu trwania akcji system ZenCard przyznawał wszystkie dostępne w dziennej puli bony. Klienci docenili możliwość natychmiastowego otrzymania potwierdzenia o przyznaniu nagrody przy kasie i szybką reakcję terminala płatniczego na ich transakcje. Jesteśmy przekonani, że kolejne planowane przez nas współprace z sieciami handlowymi oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami również zakończą się sukcesem.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard, zintegrowanej z systemami eService, trwała od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku we wszystkich 30 halach sieci hurtowni MAKRO w całej Polsce. Klienci MAKRO, dokonując płatności kartą Visa za minimum 500 zł, otrzymywali z terminala wydruk upoważniający do odbioru bonu towarowego o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Bony można było odebrać w ciągu 3 dni od daty dokonania płatności, a na ich wykorzystanie klienci sieci MAKRO mają czas do końca września br.

ZenCard umożliwił stałe monitorowanie wyników kampanii w czasie rzeczywistym, co zapewniło możliwość szybkiego reagowania na zachowania klientów oraz zwiększania puli dostępnych kuponów.

 – Znaczne wzrosty transakcji kartami oraz zwiększona wartość koszyka świadczą o tym, że klienci chętnie uczestniczą w tego typu aktywnościach. Wspólna promocja i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi jest zgodne z naszą strategią budowy wizerunku nowoczesnego partnera dla małych i większych firm – wskazuje Anna Heimberger, dyrektor marketingu, Makro Polska.

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych, które działa na terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także w sklepach internetowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane