Klienci kupują najtańszą pizzę

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2010 07:25

Klienci kupują najtańszą pizzę

Produkty mrożone podlegają sezonowości sprzedaży. Chociaż nie jest ona tak wyraźna jak jeszcze kilka lat temu. - Mrożone warzywa i owoce cechuje duży spadek sprzedaży w okresie letnim i jej wzrost w miesiącach jesienno-zimowych. W przypadku potraw typu pizza, pierogi czy kluski spadek sprzedaży w okresie letnim nie jest aż tak gwałtowny - informuje sprzedawczyni ze sklepu spożywczego działającego w centrum Warszawy.

 W tym sklepie najczęściej kupowane są mrożone warzywa i owoce. Po nich pizza i frytki.
- Klienci najchętniej wybierają mrożoną pizzę z szynką lub z pieczarkami, a podstawowym kryterium wyboru jest niska cena. Czasem zdarza się ktoś kto szuka dobrze znanego mu, droższego produktu. Jednak ponad trzy czwarte pizzy to najtańsze produkty. Z drugiej strony klienci zaczynają gustować także w bardziej ekskluzywnych potrawach. Rosnącą popularnością cieszą się mieszanki mrożonych owoców morza - informuje sprzedawczyni.
W sklepie nie jest odczuwane wsparcia promocyjno-marketingowe ze strony producentów. Jednak nie jest to przeszkodą w pracy.
- Dobra ekspedientka potrafi zdziałać dużo. Poza tym mrożonki nie potrzebują reklamy, ponieważ są wygodne i szybkie w przygotowaniu - dodaje sprzedawczyni.
Jak wynika z szacunków firmy Euromonitor International tym roku polscy konsumenci kupią ponad 211 000 ton mrożonej żywności, w 2012 r. o ponad 20 000 ton więcej. Wartość tego rynku obecnie przekracza 1,5 mld zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane