Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Klienci wracają do specjalistycznych sklepów mięsnych

www.portalspozywczy.pl 3 lipca 2015 13:49

Klienci wracają do specjalistycznych sklepów mięsnych Na zdj. sklep ZM Górzyca w Gryficach, fot. zmgorzyca.pl

Obserwujemy stopniowe odwrócenie się klientów od robienia zakupów produktów wędliniarskich w hipermarketach na korzyść wyspecjalizowanych sklepów mięsnych. Widzimy również wyraźny wzrost świadomości konsumenckiej na jakość oferowanego asortymentu. Myślę, że śmiało, możemy mówić o silnym trendzie ukierunkowanym na rozmyślny zakup mięsa i wędlin w mniejszych sklepach - zauważa w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Bartosiak, specjalista ds. marketingu Zakładów Mięsnych Górzyca.

Nie bez znaczenia są licznie emitowane programy kulinarne, propagowanie kuchni sezonowej czy wypowiedzi popularnych światowych kucharzy zachęcające do zapoznania się z ofertą lokalnego dostawcy mięsa, owoców i warzyw, czy ryb. Sieci sklepów mięsnych zapewniają klientom również poczucie bezpieczeństwa. Wpływa na to indywidualna obsługa, wzmocniona poprzez częste kontakty więź, jaka zachodzi między sprzedawcą a odbiorcą oraz znajomość oferowanych produktów. Do tego dochodzi znajomość klienta i jego potrzeb a także status lokalnego, małego producenta, który nie może pozwolić sobie na utratę zaufania i tym bardziej zwraca uwagę na jakość prezentowanej oferty.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.