Klienci zainteresowani wypłaceniem pieniędzy w sklepie

Autor: www.dlahandlu.pl 7 października 2013 13:12

80 proc. Polaków przepytanych przez firmę MillwardBrown uznało wypłacanie pieniędzy z kasy sklepu, przy równoczesnej płatności za zakupy kartą, za atrakcyjne, jednak tylko jedna trzecia z nich miała okazję z takiej możliwości skorzystać. Respondenci, wskazując na pozytywne strony usługi, wymieniali między innymi wygodę oraz fakt, że nie muszą już szukać bankomatu, aby podjąć środki z konta bankowego. Nie bez znaczenia pozostaje również oszczędność czasu, a także możliwość dokonania dwóch operacji jednocześnie- wypłaty pieniędzy i zapłaty za zakupy.

Firmy starają się odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.  MasterCard wprowadziła usługę Płać kartą i wypłacaj - każdy posiadacz karty MasterCard lub MaestroŸ będzie mógł podjąć nawet do 300 zł podczas robienia zakupów.

Jak wynika z raportu przygotowanego przez NBP, w pierwszym kwartale bieżącego roku, w naszym kraju znajduje się ponad 18 tysięcy maszyn bankomatowych, podczas gdy liczba terminali POS to prawie 300 tysięcy, a więc prawie 16 razy więcej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,06

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.