Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolejne produkty pod marką własną w Żabce

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 7 sierpnia 2013 19:35

W sklepach Żabka pojawiły się lody familijne marek własnych. Klienci mogą wybrać czterosmakowe Coloratto albo lody Pasja Smaku (tiramisu oraz owoce leśne).

-Zdecydowaliśmy się poszerzyć kategorię lodów w naszym portfolio marek własnych, ponieważ widzimy w tych produktach szansę na dalszy rozwój kategorii. Do tej pory inwestowaliśmy w rozwój bardzo popularnych w naszych sklepach lodów impulsowych. Z naszych analiz sprzedaży wynika jednak, że także w segmencie convenience klienci oczekują kompletnej oferty asortymentowej lodów w opakowaniach familijnych, jakością odpowiadających produktom markowym, w korzystnej cenie. W sklepach Freshmarket natomiast, lody marki własnej stanowią istotne uzupełnienie oferty lodów w opakowaniach rodzinnych - mówi Roman Roszyk, dyrektor departamentu handlowego.

W 2010 roku firma Żabka Polska jako jedna z pierwszych sieci convenience w Europie Środkowo Wschodniej wprowadziła do swoich sklepów produkty z kategorii private label, których obecnie jest ok. 400. Zeszłoroczne portfolio marek parasolowych sieci sklepów Żabka i Freshmarket (Tradycyjne Smaki, Max Snack, Level Up, Pasja Smaku, Choco Loco, Top Fish, Spiżarnia Natury czy Mleczny Dwór) zostało wzbogacone markami Caprisse i Coloratto, a także markami własnymi segmentu premium Specialite. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.