Kolporter chce mieć 150-160 sklepów Dobry Wybór do końca roku

Autor: portalspozywczy.pl 11 czerwca 2013 20:21

Kolporter chce mieć 150-160 sklepów Dobry Wybór do końca roku

Kolporter planuje mocną rozbudowę całej swojej sieci detalicznej. W planach na 2013 rok ma podpisanie ok. 70 umów najmu powierzchni handlowej. Grupa planuje podwoić w tym roku liczbę sklepów swojej sieci spożywczej „Dobry Wybór" do ok. 150-160. Na koniec ubiegłego roku grupa miała ok. 80 sklepów spożywczych.

- Jeśli chodzi o "Dobry Wybór", to jest to sieć, którą budujemy od dwóch lat i jest to druga odnoga departamentu sieci własnej, czyli sieci Kolportera. W tamtym roku powstało 60 sklepów, a dwa lata wcześniej dwadzieścia parę. Mamy plany, żeby w tym roku tę sieć podwoić. Do końca ubiegłego roku miało być tych sklepów 80, a na koniec tego roku ma być ich ok. 150-160, ale wszystko jest oczywiście uzależnione od procesu podpisywania umów najmu i procedur związanych z uruchamianiem sklepów spożywczych - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu inwestycji Kolportera.

- Obecnie podpisaliśmy już i uruchamiamy ok. 20 sklepów, większość w lokalizacjach osiedlowych oraz przy głównych ulicach miasta z generatorami ruchu w postaci przystanków komunikacji czy instytucji publicznych- dodał.

Powiedział, że w przypadku lokalizacji na dużych osiedlach, zwłaszcza deweloperskich, na początku roku jest spory zastój w rozmowach ze względu na zastój budowlany i większy ruch zaczyna się dopiero w lutym-marcu. Obecnie grupa podpisuje około 6-7 umów najmu miesięcznie.

- W związku z tym, że na uruchomienie sklepu spożywczego niezbędne są różne pozwolenia np. SANEPIDu, czy pozwolenie na alkohol itp., to taka inwestycja powstaje najczęściej w terminie miesiąc do półtora od podpisania umowy- wyjaśnił.

Powiedział również, że Kolporter ma podpisanych też ok. 10-15 umów inwestycji deweloperskich, które jeszcze nie powstały lub nie ma odbiorów budowlanych, a które będą zakończone i odebrane pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Brzeziński powiedział też,  że w ramach sieci spożywczej Kolporter chce w tej chwili skupić się na trzech dużych ośrodkach - Warszawie, Krakowie oraz Śląsku.

- Na początku skupialiśmy się na całej Polsce, a teraz trochę to rozgraniczyliśmy i rozbudowujemy się w trzech ośrodkach. Pierwszym ośrodkiem jest Warszawa ze względu na potencjał, ilość nowych osiedli i potencjalnych klientów. Drugim ośrodkiem jest Kraków,  blisko Kielc, linii Kraków-Warszawa, blisko naszej siedziby i magazynów logistycznych - powiedział.

- Trzecim ośrodkiem jest cały Śląsk, czyli Dolny i Górny Śląsk. Tam podpisujemy ok. 50 proc. umów - dodał.

Kolporter planuje podpisać w tym roku ok. 70 umów na najem powierzchni handlowej dla saloników prasowych. Spółka ma też 20 już podpisanych umów, których otwarcia nastąpią w latach 2014-2016. - W bieżącym roku mamy do podpisania 70 umów. Koncentrujemy się nie tylko na galeriach handlowych, ale też na lokalizacjach ulicznych, osiedlowych czyli rozwijamy się w wielu kanałach, a nie tylko saloniki prasowe - powiedziała w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Edyta Korbińska, pełnomocnik ds. rozwoju sieci własnej Kolportera.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,16

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.