Kolporter chce obsługiwać konkursy organizowane przez swoich dostawców

Autor: www.dlahandlu.pl 10 stycznia 2017 12:35

Kolporter rozwija w swojej sieci saloników i salonów prasowych usługę redempcji, czyli wydawania nagród w różnego rodzaju konkursach. – To ciekawa propozycja zarówno dla naszych klientów, jak i dostawców – oceniają przedstawiciele spółki.

Sieć saloników i salonów prasowych była już w wykorzystywana jako centra odbioru nagród m.in. przez PepsiCo, T-Mobile, Nestle, Plusa, Ferrero, Lubellę, Lajkonika Snacks oraz producentów wyrobów tytoniowych. W ubiegłym roku w punktach Kolportera wydano w sumie blisko 600 tysięcy nagród w różnego rodzaju konkursach i akcjach promocyjnych.

– W tym roku planujemy dość intensywnie rozwijać różnego rodzaju możliwości promocyjne, oferowane naszym kontrahentom, w tym także redempcję. Ta forma wsparcia akcji i konkursów, organizowanych przez producentów, cieszy się sporym zainteresowaniem, ponieważ pozwala na znaczne ograniczenie kosztów logistycznych. Cały proces dystrybucji nagród bierzemy na siebie, a z uwagi na skalę naszej sieci – blisko 1 000 punktów w całej Polsce – jesteśmy w stanie realizować nawet największe programy promocyjne – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze. Jego zdaniem wykorzystanie sieci saloników i salonów prasowych do wydawania nagród pozwala organizatorowi konkursu na ograniczenie kosztów logistycznych co najmniej kilkukrotnie.

– Cały czas rozwijamy system informatyczny, pozwalający na realizację również bardziej skomplikowanych akcji, związanych np. z realizację kodów, generowanych z systemów organizatora promocji czy łączących kilka etapów zdobywania nagród. Przykładowo – w 2016  roku w naszych salonikach i salonach organizowaliśmy akcję, w której klient za zakup trzech wybranych napojów PepsiCo otrzymywał drukowany przez nas unikalny kod, uprawniający do odebrania biletu wstępu do jednego z trzech JuraParków. W ciągu dwóch miesięcy wydaliśmy ponad 15 tysięcy tego typu kodów – dodaje Piotr Lech. – Program był atrakcyjny nie tylko dla dostawcy, ale także dla naszych klientów, cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem.

Równolegle z ofertą wydawania nagród w swojej sieci Kolporter realizuje także dla dostawców i producentów programy samplingowe, polegające na dystrybucji materiałów reklamowych lub próbek towarów klientom. W ramach tego rodzaju programów promocyjnych w ubiegłym roku w salonikach i salonach prasowych Kolportera wydano ponad pół miliona katalogów i ulotek oraz 500 tysięcy różnego rodzaju produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,22

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7646

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.