Kolporter: ME w piłce nożnej istotnie wpływają na wzrost obrotów

Autor: dlahandlu.pl 9 maja 2016 14:16

– Nasze wyniki z 2012 roku potwierdzają, że ME istotnie wpływają na wzrost obrotów. Skumulowany miesięczny obrót Kolportera na sprzedaży wszystkich produktów mających w nazwie Euro lub UEFA wzrósł w tamtym czasie o 25 proc., przy czym największym wzięciem cieszyły się naklejki i karty kolekcjonerskie. Natomiast miesięczny obrót na produktach pośrednio związanych z mistrzostwami, a więc m.in. dziennikach i prasie sportowej, wzrósł o 8 proc. – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży w Departamencie Dystrybucji Prasy Kolportera.

Specjalne czasopisma i albumy piłkarskie, karty kolekcjonerskie z wizerunkami piłkarzy, naklejki i gadżety – to produkty, które już pojawiły się w ofercie Kolportera, w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej EURO 2016.

Część wydawców, przede wszystkim albumów i publikacji kolekcjonerskich, swoje piłkarskie tytuły wprowadziła do sprzedaży już pod koniec kwietnia. W punktach sprzedaży współpracujących z Kolporterem można już kupić m. in. kolekcję „UEFA Euro 2016 Adrenalyn XL”. Kolejną propozycją jest „UEFA Euro 2016”, czyli kolekcja 680 naklejek, które należy wkleić do 96-stronicowego albumu.

Atrakcją nie tylko dla kibiców, ale i młodych piłkarzy są dwie publikacje: „Kara narodowa. Sztuczki i triki piłkarzy” oraz „Robert Lewandowski. Sztuczki, triki i bramki”. Z okazji Euro 2016 w ofercie Kolportera znalazły się także albumy: „Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Francja 2016”, „Piłka nożna” i „100 najsławniejszych piłkarzy”.
Oprócz wydawnictw albumowych i kolekcjonerskich na rynek trafiły lub trafią w najbliższym czasie czasopisma tematyczne, m.in „Magazyn EURO-MISJA 2016” (na rynku od 25 kwietnia), „Magazyn UEFA – Przewodnik kibica EURO 2016” (w sprzedaży od 11 maja) oraz „EURO-HISTORIA” (na rynku od 16 maja). W ofercie Kolportera znalazła się również ekskluzywna publikacji dla koneserów – „PIŁKA NOŻNA. Historia, Legendy, Mistrzostwa, Puchary”.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Zarządza siecią ponad 1000 saloników prasowych i salonów Top-Press. Spółka zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.