Kolporter podsumował pierwsze półrocze

Autor: dlahandlu.pl 12 lipca 2017 10:33

Kolporter podsumował pierwsze półrocze fot. materiały prasowe

W pierwszym półroczu 2017 r. Kolporter otworzył 28 nowych saloników, w tym dwa ze strefą Top Drink, czyli ofertą alkoholi. Rozwój oferty sieci poprzez koncepcję tzw. stref to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju, nad którym spółka pracuje już od ponad dwóch lat. W wybranych punktach sprzedaży uruchamiane są specjalne strefy, które oferują nowy asortyment. Kolporter wdrożył już dwa tego rodzaju rozwiązania – wspominaną strefę Top Drink i strefę bistro Top Presso, oferującą m.in. ciepłe przekąski i napoje.

– Utrzymujemy dobrą dynamikę, zarówno jeśli chodzi o otwarcia nowych punktów, jak i rozwój oferty. Przede wszystkim jednak staramy się być jeszcze bliżej klienta i możliwie jak najszybciej reagować na jego oczekiwania. To przynosi efekty – widzimy m.in. wzrost ilości kupujących. Nasze saloniki się zmieniają, dziś około 20% naszej oferty to nowe produkty i usługi. Tradycyjny asortyment – prasa, artykuły tytoniowe, doładowania, bilety – nadal stanowi podstawową bazę towarową saloniku, ale coraz większe znaczenie mają nowości ofertowe – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. 

W pierwszym półroczu 2017 r. w sieci Kolportera pojawiły się m.in. nowe karty podarunkowe, zdrowe przekąski (bezcukrowe i bezglutenowe), doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier – Steam i Origin, nowe nominały doładowań do konsol X Box i PlayStation. Cała sieć została również objęta ofertą biletów podróżnych blisko 170 przewoźników autobusowych, busowych i kolejowych. Kolporter poszerzył także ofertę biletów na imprezy sportowe, podpisując umowę z klubami piłkarskimi Wisła Płock i Śląsk Wrocław.

– W ciągu ostatnich 6 miesięcy najczęściej kupowanymi produktami były: prasa, papierosy i doładowania telefonów. Jeśli chodzi o pierwszą, podstawową dla nas kategorię, to zanotowaliśmy wzrost sprzedaży prasy kolorowej. Wyraźnie rosnącym zainteresowaniem cieszyły się tzw. produkty gamingowe – doładowania do platform cyfrowej dystrybucji gier, czy karty prepaidowe konkretnych gier oraz serwisów Google Play i Facebook. Bardzo popularne były karty przedpłacone Paysafecard, wykorzystywane w płatnościach internetowych. Jeśli chodzi o oferowane przez nas usługi to zdecydowanie największym zainteresowaniem klientów cieszy się możliwość opłacania rachunków – w ciągu ostatnich 6 miesięcy nasze saloniki przyjęły w sumie ponad 1,2 miliona tego typu opłat – podsumowuje Dariusz Materek.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Spółka zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press i zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,50

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.