Kolporter: Rośnie popularność akcji „buy & get”

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2018 10:00

– Pierwszy raz akcję „buy & get”, polegającą na wydawaniu kodów w zamian za zakup produktów w naszej sieci, przeprowadziliśmy kilka lat temu – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Najpopularniejszymi były akcje przeprowadzone wspólnie z koncernem PepsiCo i JuraParkami. Za zakup napojów w saloniku klienci otrzymywali kody uprawniające do odbioru biletu wstępu do jednego z trzech JuraParków. Już pierwsza z nich, którą organizowaliśmy dwa lata temu, przerosła nasze oczekiwania.

Organizatorzy postanowili, w tej samej formule, przeprowadzić kolejną akcję rok później. – Akcje „buy & get”, inaczej zwane redempcją, są coraz częściej wybierane przez agencje reklamowe, wydawców i dostawców. Budzą także ogromne zainteresowanie samych klientów, czego dowodem jest niedawno zakończona akcja „1-2-3 ucztujesz Ty!”. W ciągu niespełna miesiąca skorzystało z niej kilka tysięcy klientów, którzy w naszych salonikach odebrali kody do pizzerii Telepizza – podsumowuje Robert Szczepaniak.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.