Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolporter: Słodycze są trzecią najważniejszą grupą asortymentową

Autor: Nasz Kolporter, www.dlahandlu.pl 13 września 2013 09:30

Kolporter: Słodycze są trzecią najważniejszą grupą asortymentową

Słodycze są trzecią najważniejszą grupą asortymentową (po alkoholach i napojach bezalkoholowych) . Posiadanie szerokiego asortymentu daje gwarancję, że klienci w trakcie zakupów zainteresują się tymi produktami impulsowymi. Słodycze kupowane są najczęściej właśnie pod wpływem impulsu. Dotyczy to nie tylko dzieci, ale także dorosłych - podaje Nasz Kolporter.

Również Kolporter posiada słodycze w ofercie swoich sieci handlowych. Udział tej kategorii w obrocie, w niektórych punktach, sięga nawet 7 procent, przy czym sprzedaż zależy od formatu punktu handlowego oraz specyfiki miejsca, w którym on funkcjonuje.

 

W salonikach prasowych najlepiej sprzedają się gumy do żucia oraz batony różnych marek.

Jak podaje firma badawcza Nielsen, wartość polskiego rynku słodyczy wynosi 9,65 mld zł i w porównaniu z rokiem ubiegłym zwiększyła się o 6,8 proc. Największy wzrost wartości zanotowała kategoria „Ciastka i wafle", potem kategoria „Czekolada" i następne: „Gumy do żucia", „Chałwa i sezamki" oraz „Drażetki".

 

Na czym polega trudność w handlu słodyczami? Przede wszystkim na ich różnych terminach przydatności do spożycia, a także konieczności bardzo dobrej ekspozycji jako towaru impulsowego, najlepiej w strefie przykasowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.