PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kolporter stawia na galerie handlowe

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lutego 2014 17:40

Liczba saloników prasowych i salonów Top-Press należących do sieci handlowych Kolportera zwiększyła się w roku 2013 o blisko 40 punktów. Aktualnie Kolporter dysponuje 812 salonikami prasowymi i 171 Top-Pressami.

- Nowych lokalizacji szukamy przede wszystkim w miejscach, w których koncentruje się handel: galeriach handlowych, super- i hipermarketach, dyskontach - mówi Tomasz Brzeziński, dyrektor ds. inwestycji w Kolporterze.
- Obecnie 54 proc. saloników Kolportera i Top-Pressów zlokalizowanych jest w takich miejscach, a w 2010 r. było to 45 proc. Ograniczamy natomiast liczbę naszych punktów znajdujących się na osiedlach, przy przystankach autobusowych czy w biurowcach. Udział lokalizacji w tych miejscach zmniejszył się w ostatnich trzech latach o 9 proc. i w tej chwili wynosi 43 proc.

Potwierdzeniem są konkretne liczby. W ubiegłym roku najwięcej punktów sieci Kolportera - 29 - zostało otwartych w galeriach handlowych, m.in. w poznańskim City Center, Galerii Trzy Korony w Nowy Sączu, Centrum Handlowym Wzgórze w Gdyni, Galerii Olimp Nowy w Lublinie, Centrum Handlowym Stara Kablownia w Czechowicach-Dziedzicach i Galerii Dworzec PKP w Katowicach. Uruchomiono też 23 saloniki w dyskontach i 17 w domach handlowych.

Równocześnie firma rezygnowała w 2013 r. z prowadzenia punktów zlokalizowanych w miejscach mniej atrakcyjnych handlowo, m.in. z 13 osiedlowych saloników.
- Ten kierunek rozwoju naszej sieci będziemy kontynuować również w tym roku. Interesują nas możliwie najlepsze, dla funkcjonowania saloników, lokalizacje - podkreśla Tomasz Brzeziński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.