Kolporter uruchomił w drugim kwartale 37 punktów handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 23 czerwca 2016 12:40

Drugi kwartał 2016 roku był bardzo owocny dla sieci Kolportera. W tym czasie firma uruchomiła aż trzydzieści siedem nowych punktów handlowych, w tym trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.

Na mapie saloników Kolportera pojawiły się punkty zlokalizowane w Chojnicach, Częstochowie, Dąbrówce, Gorlicach, Grudziądzu, Kaliszu, Katowicach, Krakowie, Krośnie, Lublinie, Mikołajkach, Myszyńcu, Nowym Sączu, Oświęcimiu, Pile, Poznaniu, Rawiczu, Redzie, Stalowej Woli, Szczecinie, Tarnobrzegu, Tczewie, Trzebnicy, Wałczu, Warszawie, Zambrowie i Zielonej Górze.

Nowe salony Top-Press powstały w Bielsku-Białej, Dąbrowie Tarnowskiej, Mielcu, Radzyniu Podlaskim, Szczecinie i Wrześni. Jedynie punkty w Mielcu i Wrześni nie zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

– Koncepcja strefy bistro Top Presso jest przez nas cały czas rozwijana – zarówno jeśli chodzi o kolejne punkty, jak i asortyment. Testujemy nowe produkty, starając się jak najlepiej trafić w gusta klientów. Na pewno natomiast możemy już teraz powiedzieć, że koncepcja strefy bistro w salonie prasowym jest bardzo obiecującym kierunkiem rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie sieć Kolportera liczy 1027 punktów, w tym 822 saloniki prasowe i 205 salonów Top-Press. Dwanaście salonów Top-Press wyposażonych jest w strefę bistro Top Presso.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.