Kolporter uruchomił w drugim kwartale 37 punktów handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 23 czerwca 2016 12:40

Drugi kwartał 2016 roku był bardzo owocny dla sieci Kolportera. W tym czasie firma uruchomiła aż trzydzieści siedem nowych punktów handlowych, w tym trzydzieści saloników prasowych i siedem salonów Top-Press. Pięć nowych punktów Top-Press zostało wyposażonych w strefę bistro Top Presso.

Na mapie saloników Kolportera pojawiły się punkty zlokalizowane w Chojnicach, Częstochowie, Dąbrówce, Gorlicach, Grudziądzu, Kaliszu, Katowicach, Krakowie, Krośnie, Lublinie, Mikołajkach, Myszyńcu, Nowym Sączu, Oświęcimiu, Pile, Poznaniu, Rawiczu, Redzie, Stalowej Woli, Szczecinie, Tarnobrzegu, Tczewie, Trzebnicy, Wałczu, Warszawie, Zambrowie i Zielonej Górze.

Nowe salony Top-Press powstały w Bielsku-Białej, Dąbrowie Tarnowskiej, Mielcu, Radzyniu Podlaskim, Szczecinie i Wrześni. Jedynie punkty w Mielcu i Wrześni nie zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

– Koncepcja strefy bistro Top Presso jest przez nas cały czas rozwijana – zarówno jeśli chodzi o kolejne punkty, jak i asortyment. Testujemy nowe produkty, starając się jak najlepiej trafić w gusta klientów. Na pewno natomiast możemy już teraz powiedzieć, że koncepcja strefy bistro w salonie prasowym jest bardzo obiecującym kierunkiem rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie sieć Kolportera liczy 1027 punktów, w tym 822 saloniki prasowe i 205 salonów Top-Press. Dwanaście salonów Top-Press wyposażonych jest w strefę bistro Top Presso.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane