Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kompania Piwowarska: Wartość kategorii piwa nie rośnie, stawiamy na jej premiumizację

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2018 12:11

Rynek handlu tradycyjnego konsoliduje się, a sklepy podnoszą jakość swoich usług. Ten rynek pozostaje dla nas wciąż jednym z najbardziej strategicznych rynków sprzedaży – mówi Maciej Płonka, National Key Account Manager Kompanii Piwowarskiej, w Kwartalniku Grupy Kapitałowej Specjał. Jego zdaniem, kategoria piwa od wielu lat nie rośnie pod względem ilościowym, dlatego KP stawia na budowanie wartości kategorii i jej premiumizację.

- Jednym z najbardziej strategicznych kanałów sprzedaży Kompanii Piwowarskiej pozostaje rynek tradycyjny. Planowanie strategiczne opiera się o okres 3-5 lat. Pomimo, że ta część rynku nadal nazywana jest kanałem tradycyjnym, ulega coraz większej konsolidacji i podnosi jakość swoich usług. Wymaga to od dostawców odpowiednich rozwiązań w zakresie produktów, opakowań I narzędzi wspierających – mówi Maciej Płonka.

Przykładem może być nowy kontrakt zawarty między KP a siecią Nasz Sklep, który sprawia, że kupujący we wszystkich sklepach sieci franczyzowej będą mieli stały dostęp do oferty promocyjnej, a także do wypróbowania nowych marek producenta piwa, wprowadzanych na rynek.

- GK Specjał traktujemy jako strategicznego dystrybutora Kompanii Piwowarskiej. Ta współpraca przynosi obustronne korzyści. Z jednej strony mamy dzięki niej możliwość docierania do nowych punktów sprzedaży, w których realizujemy cele dystrybucyjne KP, z drugiej zaś zapewniamy GK Specjał odpowiednią konkurencyjność na rynku – mówi Maciej Płonka.

- Oczekujemy tu dalszego stałego rozwoju współpracy w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwiązań realizujących wspólny cel: zwiększania wartości sprzedaży. Kategoria od wielu lat nie rośnie pod względem ilościowym, dlatego stawiamy na budowanie wartości kategorii I jej premiumizację – dodaje.

Jak informuje, wyniki sprzedaży nowości piwnych prowadzonych w tym roku przez KP na rynek pokazują, że trafiły one w oczekiwania konsumentów.

- Odnotowujemy ponowne zamówienia, praktycznie we wszystkich sklepach – mówi Maciej Płonka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.