Kompanii Piwowarskiej zależy na tradycyjnych detalistach

Autor: Poradnik Handlowca 9 czerwca 2015 12:38

Obserwujemy intensywny wzrost kanału dyskontowego, jednak warto zauważyć, że tradycyjni detaliści również radzą sobie nie najgorzej. To oni stanowią kanał sprzedaży, na którym nam szczególnie zależy i w którym wspieramy naszych klientów dedykowanymi działaniami – podkreśla w rozmowie z Poradnikiem Handlowca Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.

W ciągu ostatniego półrocza 4 tys. małych i średnich firm skorzystało ze szkoleń Kompanii Piwowarskiej, które uczą, jak efektywniej prowadzić biznes. Andrew Highcock zwraca uwagę, że jego firma organizuje je, realizując strategię zrównoważonego rozwoju „Postaw na piwo” w obszarze „Rozwój biznesu i społeczności”. Szef Kompanii Piwowarskiej podkreśla w Poradniku Handlowca, że tradycyjne sklepy detaliczne mogą pomóc zwiększyć wartość kategorii poprzez codzienną obsługę tych kupujących, którzy wśród swych potrzeb wysoko stawiają wygodę bliskiej odległości sklepu.

Z myślą o tych klientach Kompania Piwowarska chce wprowadzić pozytywne zmiany w organizacji sprzedaży piwa. Z obserwacji browarów wynika, że podczas zakupów Polacy wcale nie kierują się wyłącznie ceną. Aż 68 proc. piwa kupuje się podczas „szybkich wypadów”, w czasie których kupującym bardziej niż na promocji cenowej zależy na tym, by mogli łatwo znaleźć to, po co przyszli, i szybko zrobić zakupy – deklaruje to aż 27 proc. badanych. 29 proc. kupionego w ten sposób piwa jest konsumowana w godzinę po przyniesieniu ze sklepu, a ponad połowa (57 proc.) – tego samego dnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,74

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.