Koncept ABC na kołach ma potencjał na kilkaset placówek mobilnych

Autor: www.dlahandlu.pl 26 września 2016 17:11

Eurocash wciąż testuje koncept "Abc na kołach". Obecnie funkcjonuje 10 pojazdów z tym szyldem, jednak jak deklarują przedstawiciele sieci - docelowo ma być ich kilkaset.

Luis Amaral wskazał, że z wyliczeń managera projektu wynika, że 4 mln osób w Polsce nie jest w stanie zrobić codziennych zakupów, gdyż w najbliższym otoczeniu nie mają placówki handlowej. Taka sytuacja ma miejsce zwłaszcza na polskich wsiach. To właśnie do nich ma być skierowana oferta placówek moblinych abc na kołach.

"Abc na kołach" to pomysł Eurocashu na biznes handlowy w małych miejscowościach. Koncept rozwijany jest na zasadach franczyzy. Samochody sieci przystosowane są do przewozu i sprzedaży żywności, w tym pieczywa, nabiału, owoców i warzyw, napojów, słodyczy.
W lutym 2015 r. firma deklarowała, że projekt startuje na wschodzie kraju, jednak wraz ze wzrostem zainteresowania będzie rozszerzony na kolejne obszary Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane