Koniczynka chce wprowadzić do oferty produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2010 08:02

Koniczynka chce wprowadzić do oferty produkty marki własnej

Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, sieć sklepów spożywczych Koniczynka uzupełni swoją ofertę produktami marki własnej. - Będą to produkty z linii ekologicznej, zupełnie nowy asortyment w naszych sklepach. Aktualnie jesteśmy w trakcie negocjacji z producentami zdrowej żywności - powiedział Mariusz Borawski, prezes zarządu Detal Holding Sp. z o.o., operatora Koniczynki.

Aktualnie sieć liczy 150 placówek detalicznych. Plan na rok 2010 zakłada rozbudowę sieci do 200 placówek detalicznych.

Detal Holding to spółka matka spółek regionalnych, w skład których jako udziałowcy wchodzą indywidualni, lokalni kupcy. Spółki otwierane są na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ć 2010-10-08 10:33:01

    nie chcem, ale muszem

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane