PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 29 września 2010 08:40

Koniczynka inwestuje w wizualizację zewnętrzną

- W tym roku priorytetem dla sieci sklepów Koniczynka jest wizualizacja zewnętrzna, czyli ologowanie założonej w planach na rok 2010 ilości placówek detalicznych zgodnie z obowiązującymi standardami - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Mariusz Borawski, prezes zarządu Detal Holding Sp. z o.o., operatora Koniczynki.

Prezes Borawski zradza także, że spółka jest w trakcie przygotowywania wniosku o fundusze unijne na cykl szkoleń związanych z pojęciem "kategoria
produktu".

Szkolenia mają dotyczyć takich kwestii, jak: definiowanie kategorii (dla producenta, detalisty, konsumenta), określenie roli kategorii na bazie
strategii działania detalisty, opracowanie danych o rynku i konsumentach, określenie efektywności kategorii (potencjalny wolumen, rentowność),
zdefiniowanie strategii dla danej kategorii, zaplanowanie realizacji działań rozwoju kategorii, opracowanie planu wdrożenia oraz oceny realizacji
projektu.

Przeczytaj także:

Aktualnie sieć Koniczynka liczy 150 sklepów. Do końca br. ich liczba ma sięgnąć 200 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    11,63

  • Min

    9,07

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7692

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane