Konshurt stawia na handel tradycyjny

www.portalspozywczy.pl 10 marca 2017 19:50

- Handel tradycyjny odpowiada za 80 procent naszej sprzedaży. Mając dość pokaźny zbyt uznaliśmy, że na sieci handlowe przyjdzie jeszcze czas - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Mimo że Konshurt skoncentrowany jest na handlu tradycyjnym, to konserwy tej marki dostępne są także w sieciach Piotr i Paweł oraz Dino.

- Byliśmy też w Almie dopóki istniała. Jesteśmy obecni także w mniejszych sieciach, jak Społem czy Lewiatan - dodaje Kasprzyk.

Prezes Konshurtu jest zdania, że rynek konserw będzie się zmniejszał, zwłaszcza w najniższej kategorii cenowej. 

- Na pewno konserwy mięsne gorszej jakości za kilka lat zupełnie znikną z rynku. Dlatego wprowadzamy nowe produkty szybko zbywalne o dużej rotacji. Na początku handlowaliśmy wyłącznie konserwami mięsnymi, drobiowymi  i rybnymi. To była nasza główna kategoria i w tym się specjalizowaliśmy - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2017-03-13 14:02:13

    Konshurt zapraszamy na hurtum.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane