PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Konsumenci wafli i batonów są nielojalni wobec marek

Autor: dlahandlu.pl 24 maja 2010 09:27

Wafle i batony w mniejszych sklepach kojarzą się ze strefą kasy. To ta część sklepu odpowiada za wielkość sprzedaży. - W tak niewielkim sklepie jak mój okolice kasy to jedyne miejsce, gdzie mogę umieścić ten asortyment słodyczy. Myślę jednak, że nic nie tracę, że nie mam szerokiej półki z batonami i waflami. Według mnie klienci nie planują zakupu wyrobów z tej kategorii. O wyborze decyduje przypadek, chwilowa zachcianka, kaprys. Klienci są nielojalni wobec marek. Często sięgają po batony z różnych grup i w różnych cenach - twierdzi współwłaściciel sklepu z Michałowic.

Konsumenci wafli i batonów są wrażliwi na cenę. Amatorzy takich wyrobów lubią nowości, idą za promocjami, łatwo skusić ich za pomocą przekazu reklamowego czy atrakcyjnych materiałów POS. - Wyjątkiem jest baton Pawełek. To najpopularniejszy produkt mający przez lata wiernych fanów. To jedyny produkt o którego sprzedaż jestem zupełnie spokojny - przekonuje handlowiec.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,50

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7994

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane