Koszty prowadzenia sklepu mięsnego wysokie w stosunku do realizowanych marż

Autor: portalspozywczy.pl 18 sierpnia 2010 14:48

Wojciech Dunikowski, wiceprezes Delikatesów Mięsnych U Rzeźnika, ocenia sytuację branży mięsno-wędliniarskiej jako bardzo trudną. - Ze względu na relatywnie wysokie koszty związane z prowadzeniem tego typu sklepów w odniesieniu do niskiego poziomu realizowanych marż - wypracowywanie rentowności na tego typu sklepach jest coraz trudniejsze - mówi wiceprezes sieci.

 - Ze względu na powyższe przypuszczam, iż jedynym sposobem na utrzymanie się w tym segmencie są silne więzi bezpośrednio z solidnymi partnerami, producentami z branży - dodaje.

Liczy, iż branżowe sklepy mięsno-wędliniarskie wybronią się przed trudną sytuacją. - Będziemy jednak obserwować postęp ich konsolidacji - mówi Wojciech Dunikowski. - Z rynku znikną jedynie sklepy mięsne nie związane z silnym producentem mięsa i wędlin - prognozuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane