Kotaniec: Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista

www.portalspozywczy.pl 15 marca 2016 14:41

Kotaniec: Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark

- Nasze produkty są dostępne w coraz większej ilości hurtowni, dystrybutorów jak również sieciach detalicznych takich jak np. Carrefour, Topaz, Viando, Intermarche, Gzella. Można nas znaleźć również w Makro, Selgrosie oraz sieci Eurocash – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

- Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista. Jest wierny tradycyjnym potrawom i na jego stole nie zabraknie baby wielkanocnej, barszczu białego czy mazurka. Nie mniej jednak polscy konsumenci mają coraz większą świadomość kulinarną, lubią eksperymentować w kuchni, wprowadzać do niej oryginalne dodatki, które urozmaicają menu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec. - Jesteśmy przekonani, że obok tradycyjnych potraw, w kuchni Polaków zagoszczą nowe potrawy, które wpisują się w nurt wielkanocny aczkolwiek nie są standardowymi daniami – dodaje.

Polacy mają coraz mniej czasu na wszystko. A ten, który mają, wolą spędzać z rodziną. - Dlatego chętnie pomagają sobie w kuchni sięgając po gotowe rozwiązania – pod warunkiem, że jakość jest sprawdzona. W okresie świat wielkanocnych zdecydowanie dominują sosy takie jak: remulada duńska, majonezowy sos chrzanowy czy majonez kremowy – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane