Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kotaniec: Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista

www.portalspozywczy.pl 15 marca 2016 14:41

Kotaniec: Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark

- Nasze produkty są dostępne w coraz większej ilości hurtowni, dystrybutorów jak również sieciach detalicznych takich jak np. Carrefour, Topaz, Viando, Intermarche, Gzella. Można nas znaleźć również w Makro, Selgrosie oraz sieci Eurocash – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

- Polski konsument to nowoczesny tradycjonalista. Jest wierny tradycyjnym potrawom i na jego stole nie zabraknie baby wielkanocnej, barszczu białego czy mazurka. Nie mniej jednak polscy konsumenci mają coraz większą świadomość kulinarną, lubią eksperymentować w kuchni, wprowadzać do niej oryginalne dodatki, które urozmaicają menu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec. - Jesteśmy przekonani, że obok tradycyjnych potraw, w kuchni Polaków zagoszczą nowe potrawy, które wpisują się w nurt wielkanocny aczkolwiek nie są standardowymi daniami – dodaje.

Polacy mają coraz mniej czasu na wszystko. A ten, który mają, wolą spędzać z rodziną. - Dlatego chętnie pomagają sobie w kuchni sięgając po gotowe rozwiązania – pod warunkiem, że jakość jest sprawdzona. W okresie świat wielkanocnych zdecydowanie dominują sosy takie jak: remulada duńska, majonezowy sos chrzanowy czy majonez kremowy – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.