Krakowski Kredens w przedświątecznej kampanii stawia na jakość produktów

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2016 11:07

Krakowski Kredens konsekwentnie realizuje kampanię pod hasłem „Jakość bez kompromisów”.

W odsłonie wielkanocnej promowane będą dwa motywy prezentujące produkty bez dodanych konserwantów ani wzmacniaczy smaku w postaci glutaminianu sodu.

Obok reklamowanej już wcześniej Szynki niedzielnej bez dodanych konserwantów tuż przez Wielkanocą pojawi się reklama Kiełbasy białej z szynki bez konserwantów. 

Reklamy ukażą się w czołowych tytułach prasy opiniotwórczej oraz lifestylowej.

Od 11 marca ruszy także kampania telewizyjna prowadzona w kanałach TVN Media. Kampania będzie wspierana działaniami online.

Sieć Krakowski Kredens liczy 47 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane