PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kupujący ma prawo wybrać, w jaki sposób zapłaci

Autor: echodnia.eu 6 października 2010 15:01

Sprzedawca ma obowiązek wydać klientom całą resztę. Kiedy nie ma jak wydać, to powinien pójść "rozmienić" pieniądze, a nie żądać drobnych od kupujących - czytamy w serwisie echodnia.eu.

Brak drobnych to nie jedyny element, który doprowadza do nieporozumień między sprzedawcą a klientem. Czasem mamy do czynienia z odwrotną sytuacją, kiedy klient chce zapłacić garścią drobnych. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia zapłaty w bilonie, nawet bardzo drobnym, ponieważ jest to pełnoprawny środek płatniczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,55

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane