Kupujący zwracają uwagę na pochodzenie wody

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2010 07:17

Kupujący zwracają uwagę na pochodzenie wody

Od kilku miesięcy widać wyraźnie wzrost sprzedaży niegazowanych wód. - Kiedyś stanowiły one mniej więcej połowę sprzedaży, obecnie klienci wybierają ją częściej. Obecnie dominuje opakowanie 1,5 l. ale spodziewam się, że latem zyska na znaczeniu opakowanie półlitrowe - informuje sprzedawczyni ze sklepu w Pruszkowie.

Woda jest dość specyficznym produktem pod względem merchandisingu. Duża rotacja wymusza utrzymywanie wysokich zapasów.
- Dla kupującego wodę butelkowaną ważne jest jej pochodzenie. Region musi być znany i wiarygodny. Najlepiej jak woda pochodzi z gór - zauważa sprzedawczyni.
Woda jest kategorią, która wymaga obecności nie tylko na półce, ale we wszystkich
miejscach, gdzie może powstać impuls do zakupu. Jednak woda zajmuje dużo miejsca.
- Chętnie korzystam z oferty producentów wody, którzy oferują ciekawe stojaki na wodę. Pojemne, ale zajmujące niewiele miejsca. Ma to wpływ na marki wody dostępne w naszym sklepie - twierdzi sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane