Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Lasy Państwowe rezygnują z rozwoju sieci sklepów "Dobre z Lasu"

Autor: Gazeta Wyborcza 12 czerwca 2018 09:26

Lasy Państwowe rezygnują z rozwoju sieci sklepów "Dobre z Lasu" fot. materiały prasowe

Szumnie zapowiadana ekspansja sklepów "Dobre z Lasu" została tylko na papierze. Kolejnych delikatesów nie będzie. Lasy Państwowe rezygnują z planów - informuje Gazeta Wyborcza.

Jak podaje Wyborcza, pieniądze przewidziane na otwarcie nowych sklepów (czyli ok. 320 tys. zł) wróciły już do Funduszu Leśnego. Upadł też pomysł stoisk Lasów w marketach. Obecnie dziczyznę można kupić jedynie przy nadleśnictwach. Warszawski sklep "Dobre z Lasu" będzie jedynym działającym. 

Sklep z dziczyzną „Dobre z Lasu” powstał w połowie grudnia 2017 r. w Warszawie.  Na półkach znalazły się wędliny, surowe mięso z dzika i sarny, miody, konfitury, soki, grzyby i ciastka z żołędzi. Łącznie około 500 produktów. Dziczyzna pochodziła z polowań i hodowli.

- Zaplanowaliśmy cztery sklepy, ale już mamy propozycje od różnych sieci handlowych wejścia z naszymi produktami do ich sklepów – mówiła rzeczniczka Lasów Państwowych Anna Malinowska.

Sklepy Dobre z lasu miały powstać w centrach miast w  Olsztynie, Radomiu i Katowicach. Będą to lokale w centrach miast. Zapowiadano również stoiska z produktami Lasów Państwowych w galeriach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.