Leszek Bać: GH PL Plus to platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego

Autor: www.dlahandlu.pl 7 marca 2014 10:41

Leszek Bać: GH PL Plus to platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego

Spółka GH PL Plus, wspólne przedsięwzięcie Bać Pol, Piotr i Paweł oraz Topaz, nie zwalnia tempa. Na ostatnim posiedzeniu rady nadzorczej potwierdzono średniookresowe plany rozwoju oraz zatwierdzono niezbędne do ich realizacji środki. W związku z tym zarząd może przyspieszyć działania operacyjne spółki.

W decydującą fazę weszła budowa portfolio należącej do GH PL Plus marki Lubię. Ma ona już 90 produktów (a planowane jest 140). Są one sukcesywnie wprowadzane na rynek poprzez sieci detaliczne zintegrowane z uczestnikami przedsięwzięcia, bądź bardzo blisko z nimi współpracujące.

Wypracowane zostały standardy w zakresie wspólnej reprezentacji w kontaktach zewnętrznych, co dało podwaliny do bardzo intensywnych rozmów z producentami w zakresie warunków zakupowo-handlowych. Mają one doprowadzić do unifikacji i optymalizacji warunków, a tym samym do stworzenia uczestnikom przedsięwzięcia perspektyw prowadzenia biznesu porównywalnych z tymi, jakie mają sieci zagraniczne.
Grupa pracuje nad modelem logistyki w całej Polsce, opartym o istniejące zasoby logistyczne udziałowców. Definiowane są założenia do integracji systemów IT, wspomagających w przyszłości ogólnopolski system logistyczny projektowany właśnie przez GH PL Plus.

- Projekt GH PL Plus ma dla Grupy Kapitałowej Bać Pol znaczenie strategiczne, a partnerskie wewnętrzne zasady idealnie wpisują się w naszą wizję i filozofię prowadzenia biznesu. Skala podejmowanych działań pokazuje, że powstaje realna platforma integracji polskiego kanału tradycyjnego. Dlatego bardzo się w to angażujemy, a inicjatywy GH PL Plus będą wspierały realizowaną przez nas strategię rozwoju, czyli budowanie sieci SPAR i Słoneczko oraz równoległe tworzenie systemu logistycznego i organizacyjnego wspierającego lokalne polskie sieci oraz niezależne polskie sklepy - definiuje prezes Leszek Bać.

Cel długoterminowy Grupy to zintegrowanie wokół projektu minimum 2.500 placówek detalicznych kanału tradycyjnego, co stworzy alternatywę wobec obecnych liderów rynku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.